loading...

tehranservic

مجموعه تهران سرویس با کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر استان تهران در حیطه ی کولرگازی، سرویس کولرگازی، تعمیرات کولرگازی، نصب کولر گازی در تهران،

بازدید : 114
دوشنبه 1 دی 1399 زمان : 22:13

نصب کولر گازی یا نصب اسپیلت، به خصوص در فصول گرم سال، یکی از پردرخواست‌ترین خدمات سرمایشی است؛ البته پیشنهاد می‌کنیم با توجه به افزایش نسبی هزینه نصب کولر گازی در روزهای گرم سال، پیش از آغاز فصول بهار و تابستان، اقدام به نصب کولر گازی یا همان اسپیلت کنید؛همچنین در انتخاب نصاب کولر گازی، دقت لازم را کنید تا فردی متخصص و مجرب، برای انجام این کار، نزد شما آید.
مجموعه تهران سرویس با کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر استان تهران در حیطه ی کولرگازی، سرویس کولرگازی، تعمیرات کولرگازی، نصب کولر گازی در تهران، خدمات کولرگازی، لوله کشی کولرگازی، و کلیه امور مربوط به کولرگازی در کلیه ی برندها با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد.

نصب کولر گازی

انواع کولر گازی

کولر گازی پنجره ای

از ابتدایی ترین نوع کولر گازی میتوان به کولر گازی پنجره ای اشاره کرد. که در این نوع از کولرهای گازی همه اجزای در یک قسمت به صورت یکپارچه قرار دارند. کولرهای پنجره ای دارای برق مصرفی تکفاز می باشند. بهتر است که برق مصرفی کولرهای پنجره را از پریز معمولی داخل منزل یا محل کار تامین نکرد و برق ان را از کنتور به صورت مجزا تهیه کرد . قسمتی از سیستم که هوای کمپرسور از آن خارج میشود باید در بیرون محیط قرار داشته باشد از همین رو اکثرا در ورودی پنجره ها نصب میگردد. و به عنوان کولر گازی پنجره ای شناخته شده است.

کولر گازی پرتابل

این مدل کولر گازی برای فضاهای کوچک اجاره ای یا استفاده موقت حدود 20 الی 30 متر مربع حداکثرکاربرد داشته و چون دارای چرخ می باشند قابل حمل هستند. و این نوع کولرها در اماکنی که امکان نصب اسپلیت ها یا مدل پنجره ای وجود ندارد این کولر گازی گزینه خوبی است کولرهای گازی جدید پرتابل بدون نیاز به نصب با قابلیت حمل آسان و ظاهری بسیار شیک و زیبا, مناسب برای فضاهای کوچک طراحی گردیده است. این نوع کولر گازی ها نیز به صورت یک تکه مانند کولر پنجره ای میباشند و همه اجزای آن در یک قسمت هستند. با این تفاوت که این کولر ها قابل جابه جایی وحمل میباشند و هوای کندانسور به وسیله یک لوله خارج شده و احتیاج به محیط باز ندارد. از همین رو بیشتر برای کانکس ها و اتاقک های کوچک مورد استفاده قرار میگیرند.

کولرگازی اسپلیت

در این نوع از کولرها اجزای تشکیل دهنده به صورت یکپارچه و یک تکه نمیباشند. این کولر ها از دو قسمت تشکیل شده اند: پنل داخلی پنل بیرونی یا همان کمپرسور در این نوع ازکولرهای گازی کمپرسور در فضای بیرون قرار گرفته و به راحتی هوای گرم از آن خارج میشود و هم چنین صدای کمپرسور در فضای داخلی راه پیدا نمیکند. اسپلیت ها خود دارای انواع مختلفی میباشند، که در ادامه انواع آن را ذکر می کنیم:
انواع اسپیلت
1- اسپلیت های دیواری: این نوع اسپلیت ها داری یک پنل داخلی دیواری و یک پنل بیرونی میباشند که ظرفیت آنها حداقل 9000 و حداکثر 36000 میباشند.
2- اسپلیت سقفی زمینی: این نوع اسپلیت درای پنل داخلی میباشد که هم به سقف متصل میگردد و هم میتوان آن را بر روی زمین به صورت خوابیده قرار داد .
3- اسپلیت ایستاده: در این نوع اسپلیت پنل داخلی بزرگ تر با ظرفیت بالای 36000 میباشد و به علت پرتاب بالای باد آن و سرمایش و گرمایش بالای آن برای فضاهای بزرگ مانند رستوران , مساجد , سالن های اجتماع و …… مناسب میباشد.
4- اسپلیت سقفی دیواری: در اسپلیت های دیواری پنل به هیچ وجه نباید به سقف چسبیده باشد اما در این نوع از اسپلیت ها به دلیل اریب بودن دریچه باد آن پنل را هم میتوان به سقف متصل کرد و هم میتوان به دیوار وصل کرد.
5- داکت اسپلیت : در این نوع از اسپلیت ها میتوان از یک کمپرسور با چندین پنل استفاده کرد. برای نصب این نوع اسپلیت ساختمان شما باید کانال کشی شده باشد و پنل در داخل سقف کاذب جای گذاری میشود. مزیت این سیستم اشغال نکردن فضا و استفاده از یک کمپرسور برای یک واحد میباشد.
6- اسپلیت کاستی: اسپلیت های کاستی بیشتر کاربری تجاری و اداری داشته. پنل داخلی در سقف کاذب تعبیه شده و دارای یک دریچه در وسط میباشد که در چهار سمت آن چهار دریچه دیگر وجود داشته که دریچه وسط هوا را گرفته و چهار دریچه کناری هوای خنک را به محیز باز میگردانند.
نصب کولر گازی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 43
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 1124
  • بازدید کلی : 19608
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی